joi, 12 martie 2015

Reduceri de St. Patrick's Day

  Ziua Sf. Patrick este o sarbatoare cu origini irlandeze, dar care a devenit ulterior cunoscuta la nivel mondial. Se sarbatoreste printr-o petrecere cu multa bere irlandeza si mancaruri traditionale. Mai mult de atat, toti petrecaretii se imbraca in verde.
  Chiar daca nu sarbatoriti de Sf. Patrick, puteti sa va bucurati de reducerile si cadourile oferite de Sheinside. Pana pe data de 17 martie, la comenzile care depasesc 59 de dolari, veti putea alege un alt produs pe care il veti primi cadou.
   Mie mi-a placut acest hanorac verde, care poate fi achizitionat 15,33$.
  Intotdeauna am optat pentru tinute casual, sport, asa ca am ales sa combin hanoracul cu o pereche de blugi. 
   Daca participati la vreo petrecere sau pur si simplu va doriti ceva mai elegant, puteti cumpara o rochie cu doar 12,33$.
    Si accesoriile intra in aceasta oferta, iar eu am gasit o pereche de cercei la pretul de 7,60$.

Spor la cumparaturi!

ST.PATRICK'S DAY SALE!

ST.PATRICK'S DAY is coming,try to find your lucky clover!

Free items for orders over $49.

Ends:Mar/17

Un comentariu: