miercuri, 1 aprilie 2015

Vegeta cauta blogger oficial


  Sunt sigura ca ati auzit cu totii de Vegeta deoarece dateaza inca din 1958. Vegeta imbogateste gustul mancarii si nu ar trebui sa lipseasca din nicio bucatarie. De curand, Vegeta impreuna cu BlogInitiative au lansat o campanie prin care se cauta bloggerul oficial Vegeta. De ce mi-as dori ca persoana aleasa sa fiu eu? Raspunsul e destul de simplu. Imi place sa gatesc. Nu stiu daca sunt  cea mai buna bucatareasa, insa gatesc cu multa dragoste si cred ca asta e tot ce conteaza. Mai mult de atat, mi-ar face mare placere sa fac acest lucru pentru copiii unui centru de plasament.
   Cu ce m-ar ajuta sa fiu blogger official Vegeta?  In primul rand, as vrea sa aflu cat de bine gatesc si care imi sunt limitele. In al doilea rand, cu ajutorul celor de la Vegeta as reusi sa-mi promovez si sa-mi dezvolt blogul.
   Cred ca orice blogger ar fi onorat sa aiba acest statut deoarece castigatorul va fi ales drept blogger ambasador timp de o luna ( in perioada aprilie - mai 2015) si va primi in schimbul statutului suma de 550 euro. Bloggerul oficial va prezenta experienta lui in doua articole pe blog, va fi anuntat pe pagina de facebook Vegeta ca blogger oficial, va coordona o campanie de suflet alaturi de alti voluntari gatind pentru copiii unui centru de plasament si multe altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu