duminică, 31 mai 2015

Cat de periculos este soarele?

  Vine vara si incepem sa frecventam plaja, piscinele. Vrem sa ne bronzam din ce in ce mai tare pentru a arata perfect in cele mai frumoase rochii de vara. Cu toate aceastea, stim cat de periculos este soarele?
  Medicii ne avertizeaza in fiecare vara ca soarele poate dauna sanatatii, provocand arsuri solare si crescand riscul aparitiei cancerului de piele. Tocmai de aceea, este recomandat ca de fiecare data cand va expuneti soarelui pentru o perioada mai lunga timp, sa folositi crema cu factor de protectie pentru a va proteja pielea de soare.
  Obisnuiesc sa folosesc creme pentru protectie solara ori de cate ori ma duc la mare, insa se mai intampla sa stau timp indelungat in soare, in curte sau prin oras, fara sa fac acest lucru. Din aceasta cauza, am suferit destule arsuri solare. Acum doua veri mi-a fost destul de rau dupa ce am stat mai multe ore in soare. Au aparut durerile de cap, usturimea pielei si frisoanele, iar atunci am realizat ca sufar de o arsura solara. Am incercat tot felul de remedii naturiste gasite pe internet, insa cea mai efieinta metoda s-a demonstrat a fi emulsia reparatoare dupa plaja. Era singura sansa de a-mi calma pielea.
  Si pentru ca am avut atatea probleme cu soarele, va recomand sa folositi crema cu factor de protectie ori de cate ori urmeaza sa va expuneti soarelui un timp indelungat. Mai ales in zilele toride de vara, folositi crema cu factor de protectie pentru fata.
  Complexul Apicol Veceslav Harnaj a lansat doua lotiuni pentru protectie solara. Sunt accesibile ca pret, va protejeaza de efectele nocive ale soarelui si au doar ingrediente naturale. Pot fi achizitionate de pe site-ul oficial: www.complex-apicol.ro.
  Incercati sa preveniti pentru a nu fi nevoiti sa tratati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu