joi, 23 iulie 2015

Lenjeriile de pat din bumbac - solutia ideala pentru un somn linistit

   Vara isi face de cap de ceva timp, iar noi trebuie sa ne pregatim casa pentru aceste zile calduroase. Unul dintre cele mai importante lucruri este somnul si tocmai acesta este motivul pentru care trebuie sa avem lenjerii de pat din materiale naturale, care sa ne lase pielea sa respire. Daca sunteti in cautarea unui astfel de produs, va recomand bumbacul sau bumbacul satinat.
   Astfel, pe site-ul www.cumparamisim.ro am gasit o multime de lenjerii de pat din bumbac, bumbac satinat si chiar din bumbac satinat gros. Initial, am fost atrasa de modelele disponibile pe site, dar apoi am observat si preturile la care pot fi achizitionate produsele.
   Mai jos puteti vedea cateva dintre lenjeriile care mi-au atras mie atentie. Toate cele trei lenjerii sunt la oferte, primele doua fiind reduse de la 200 de lei la 99 lei, iar ultima fiind redusa de la acelasi pret initial la 119 lei. Toate cele trei pachete sunt confectionate din bumbac satinat gros si contin: cearceaf pilota (200cm x 230cm), cearceaf pat (230cm x 250cm) si fata de pat 2 bucati (55cm x 80cm).
   Prima lenjerie de pat imi place foarte mult deoarece ma face sa visez la zilele petrecute la mare. Si ce daca seara nu ne prinde la malul marii? Putem face din dormitorul nostru un loc de vis.

   A doua este similata cu prima lenjerie de pat aleasa de mine, cel putin in ceea ce priveste combinatia culorilor. Imi place foarte mult albastru deoarece imi ofera acea senzatie de liniste.

   Acest ultim model ales de mine este foarte interesant. Este un model clasic, ce se gaseste din ce in ce mai greu in zilele noastre. 

   Indiferent de culoare sau model, lenjeriile de pat sunt necesare deoarece ne ofera confortul de care avem nevoie. Majoritate preturilor sunt reduse, iar calitatea produselor este foarte buna. Va recomand cu drag acest magazin online. Daca o va uitati pe site, o sa gasiti si promotii de genul 1+1 gratis, precum si lichidari de stoc.  
Va doresc spor la cumparaturi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu