duminică, 8 noiembrie 2015

Produse Dresslink

   In acest articol v-am aratat ce produse mi-am comandat de la Dresslink. Am primit comanda in urma cu cateva zile, asa ca a venit momentul sa va arat si poze cu produsele pe care le-am ridicat de la posta vamala. Toate produsele comandate au costat 20$, incluzand si transportul.
  Pe rochie am dat aproape 8 dolari, dar cu siguranta in Romania n-o gaseam sub 100 de lei. Este foarte calitativa, iar masurile din tabel corespund. Deja am mai pus ochii pe inca una.



  Pe setul de bijuterii care contine un colier, o pereche de cercei si un inel am dat doar 2,57$. Arata la fel ca in poza de pe site, iar calitatea lui este grozava avand in vedere pretul platit.


  Mi-am dorit foarte mult si un set de clipsuri pentru par. Cu 2,18$ am luat un set cu 20 de piese. La noi un clips costa aproximativ 2 lei. Merita toti banii!


 Ultimul produs pe care l-am luat este un stick care elimina parul facial. Am fost foarte curioasa sa vad cum functioneaza, asa ca l-am incercat in prima zi in care am ridicat coletul de la posta. Ideea e ca face ceea ce promite si asta e cel mai important. Costa doar 0,59$. Cred ca o sa-mi mai cumpar un stick..sa-l am de rezerva.


Cu siguranta voi mai achizitiona de pe acest site. La inceput am fost foarte sceptica avand in vedere preturile extrem de scazute, insa atunci cand am vazut produsele in realitate am ramas foarte placut surprinsa.

2 comentarii: