luni, 28 martie 2016

Noi achizitii de la CNDirect

   Am terminat saptamana trecuta cu zambetul pe buze deoarece joi am ridicat o noua comanda de la CNDirect. Dupa cum va spuneam si in articolul realizat in ziua in care am plasat comanda, mi-am ales o rochie office, o bluza simpla alba si un suport pentru cercei.
   Rochia este marimea M si arata impecabil in realitate. Este potrivita pentru job si pentru intalnirile mai oficiale. Rochia costa putin peste 6 dolari, iar eu spun ca este un produs excelent la un pret foarte bun, asa ca o recomand din tot sufletul.


   Bluza este alba si are un model care subtiaza silueta. Poate fi combinatata atat cu blugi, cat si cu articole mai elegante, cum ar fi pantalonii de costum sau fustele office. Eu am gasit-o la oferta, asa ca atunci cand am comandat-o  pretul ei era de 5 dolari. 

    Suportul pentru cercei este super fain! Intentionez sa-mi mai iau inca unul intrucat mai am cercei prin diverse cutii. Costa 2 dolari si ceva, insa pentru mine a fost foarte eficient deoarece mi-am putut face ordine prin bijuterii. Materialul din care e realizat pare rezistent, iar catifeaua de deasupra il face sa arate mult mai elegant. 

Va recomand cu drag articolele din aceasta postare!

2 comentarii: