sâmbătă, 6 decembrie 2014

Tinuta ideala pentru Craciun

  De cate ori ati vazut in filme tot felul de hainute pentru Craciun, dar nu le-ati gasit in magazine din Romania? Fiecare dintre noi a simtit aceasta "dezamagire". In zilele noastre, lucrurile nu mai stau asa. Sheinside ne aduce super reduceri la hainele facute special pentru Craciun. Va doriti pulovere, fulare cu Mos Craciun sau cu renii lui?Ati ajuns in locul potrivit.
  Promotiile la aceste produse sunt valabile pana pe data de 20 decembrie. Astfel, puteti economisi 8$ daca comanda voastra depaseste 50$ cu ajutorul codului CR8. Daca comanda va fi mai mare de 100$, codul CR18 va va ajuta sa  platiti cu 18$ mai putin. In aceasta perioada, cheltuielile sunt mari si orice economie conteaza.
  Eu am pus ochii pe cateva produse deja. Primul este acest pulover. Este genul de pulover pe care mi l-am dorit inca din copilarie, insa niciodata nu este prea tarziu. Poate fi achizitionat cu 24$.

   Si pentru ca rosu este considerata una dintre culorile Craciunului, m-am gandit ca puloverul poate fi purtat cu aceasta haina. Este perfecta pentru iernile friguroase si costa 61$. Daca nu va place rosu, puteti alege negru.


   Sheinside ne ofera si accesorii specifice acestei sarbatori de iarna. Mie mi-a placut foarte mult acest fular. Costa 11,33$ si este disponibil in mai multe nuante.


Sarbatori fericite si spor la cumparaturi!

Christmas is coming!

We prepare a sumptuous dinner for you!

Choose your favorite Holiday clothes here!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu