sâmbătă, 27 decembrie 2014

Super reduceri la hanorace

   Cu ocazia sfarsitului de an, Sheinside ne ofera reduceri la hanorace. Astfel, puteti beneficia de o reducere de 5$ daca comanda depaseste 48$ folosind codul sweatshirt5. Daca comanda este mai mare de 98$, codul sweatshirt15 va ofera o reducere de 15$.
   Imi plac foarte mult hanoracele si le consider foarte practice. Le prefer pe cele fara fermoar deoarece mi se par mult mai calduroase, dar nu zic nu nici celorlalte.
  Primul pe care am pus ochii este acest hanorac gri cu gluga. Poate fi cumparat cu 23,99$, redus de la 39,98$.

   Mi-a placut mult si acest hanorac bleumarin. L-as purta cu o pereche de jeansi. Hanoracul acesta costa doar 15 dolari, un pret mai mult decat convenabil.

   Am gasit si un hanorac cu fermoar care imi e pe plac. Este vorba de un hanorac negru, simplu, ce poate fi gasit la pretul de 23,33$.

Spor la cumparaturi si un an nou fericit!

Hooded Sweatshirts Sale!

Sweatshirts Want To Be Your Sweetheart!

Extra US$5 OVER US$48!

Code:sweatshirt5

Extra US$15 OVER US$98!

Code:sweatshirt15

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu