luni, 5 ianuarie 2015

Anul incepe cu reduceri la Sheinside

   Anul 2015 incepe cum nu se poate mai bine. Sheinside ne propune la inceput de an o super oferta. Astfel, la un produs cumparat, il puteti achizitiona pe al doilea cu 50% reducere ( este vorba de produsul cu valoarea mai mica). Aceasta oferta este valabila in perioada 5 ianuarie - 12 ianuarie.
   Sa nu va ganditi ca primul produs este la pretul de baza..chiar si acesta este redus.
   Am pus deja ochii pe acest palton negru, din poliester. Este redus de la 64,18$ la 39,79$.
   A trecut ceva timp de cand am vazut rochia aceasta si mi-a placut, dar mi s-a parut un pic cam piperat pretul. Acum, pot s-o achizitionez cu o reducere de 50%, adica doar 18,99$. Este o rochie foarte frumoasa, ce poate fi purtata de Valentine's day sau la o alta ocazie speciala.
   Daca va plac rochiile mai simple, puteti opta pentru aceasta varianta. O puteti achizitiona cu 23,99$, pret redus de la 43, 98$, Daca veti cumpara si paltonul pe care l-am recomandat sau orice produs cu valoare mai mare de 44$, veti putea lua rochita cu 50% reducere.

Spor la cumparaturi!

BIG SALE!

High-Quality Apparels For You.

BUY 1 GET 1 50% OFF

Date:Jan/5-Jan/12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu