duminică, 11 ianuarie 2015

Shandard-shoes - raiul exista

   Cred ca au trecut doua luni de cand caut pe internet si prin magazine o pereche de botine cu toc nici prea inalt, nici prea jos, nici prea subtire, nici prea gros si, pe deasupra, sa fie si frumoase. Stiu, am o mie de cerinte(doar sunt femeie) si e greu sa gasesc o pereche de botine care sa le indeplineasca pe toate.
   Am vazut pe blogul unei prietene un site numit www.standard-shoes.ro. Desi sperantele mele erau aproape nule, mi-am zis ca nu ma costa nimic si ca merita sa-mi arunc cateva priviri pe acest site.
    Inca de la primul click, site-ul m-a fascinat. Era ca si cum ma aflam in fata unui dulap cu sute de perechi de incaltaminte si nu stiam pe care sa o aleg. Am ales sa dau click pe botine, imi speranta ca imi voi gasi perechea la care visam. Si ce credeti? Visul mi s-a implinit.
    Am vazut o pereche de botine create dintr- combinatie de material textil si piele, care mi-a acaparat privirea. Botinele au un toc de 9 cm si pot fi achizitionate cu 119 ron. Par foarte comode si de buna calitate. Le-as achizitiona fara sa ma gandesc daca ar avea marimea mea.

   Cum nu am gasit numarul meu la aceasta pereche de botine, m-am orientat catre altceva. Am gasit imediat un alt produs pe gustul gustul. Este vorba despre botinele Maison. Pot fi gasite in doua variante si anume Maison Negru si Maison Deluxe Negru. Diferenta din ele constand in materialul din care sunt confectionate. Primele botine sunt facute din material textil, iar celelalte din piele ecologica. Pot fi gasite la 119 ron. 


   Asadar, site-ul Shandard-Shoes e raiul incaltamintei si aici puteti gasi tot ce ati visat si poate mai mult de atat. Pe site puteti gasi si articole de imbracaminte de dama. Spor la cumparaturi tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu