marți, 13 ianuarie 2015

Cumperi un produs si primesti altul gratuit

   Se pare ca Sheinside ne asteapta in noul an cu fel si fel de reduceri. Este vorba despre o super oferta. Astfel, daca achizitionezi un produs, poti primi gratuit un accesoriu la alegere. Puteti alege intre coliere, inele, cercei. Sigur ati aflat care sunt tendintele anului 2015 in materie de moda si v-ati gandit ca ar trebui sa va mariti garderoba. Doar suntem femei si noi nu avem niciodata cu ce sa imbracam, desi abia inchidem usile dulapului. Se spune ca foarte greu sa te opresti atunci cand intri in hora. Asa este si cand vine vorba despre shopping.
  Am citit intr-o zi ca anul acesta se poarta Marsala, o culoare asemanatoare vinului rosu. Si pentru a fi in tendinte, am aruncat o privire pe acest site si am gasit imediat o rochie care sa fie pe gustul meu. Rochia poate fi achizitionata la pretul de 17,17$.
  Daca aceasta nu va este pe plac, va propun o alta rochita, dintr-un material asemanator catifelei.  Cea din urma este disponibila pe site la pretul de 15,99$, beneficiind de o reducere de 38%. 
   Am pus ochii si pe un super palton. Este vorba despre acest palton negru cu insertii de piele. Poate fi achizitionat cu 31,73 $. Este confectionat dintr-o combinatie de lana si poliester si cu siguranta merita toti banii. Am achizitionat trei paltoane pana acum si toate sunt foarte bune calitativ si au avut super preturi. Sunt deja la a cincea comanda si nu cred ca ma voi opri prea curand, asa ca va recomand cu drag acest minunat site.
Spor la cumparaturi!

BUY ONE GET ONE FREE!

Back By Popular Demand

You Can Get One Free Item By Buying One,Is It Great?

All Valid On The Selected Items!

Shop Your Love From Sheinside!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu