marți, 20 ianuarie 2015

Reduceri de primavara la Sheinside

   Pana acum v-am tot vorbit despre imbracamintea pe care o gasesc pe site-ul Sheinside.com. Acum, a venit vremea sa va spun cate ceva si despre incaltaminte. Pantofii sunt preferatii mei, asa ca, atunci cand am intrat pe noua oferta, nu mi-am mai putut lua ochii de la ei. Nici nu pot sa ma hotarasc care e pe primul loc in topul preferintelor mele. O sa vi-l prezent si poate ma ajutati voi sa ma decid.
   Am gasit o pereche de pantofi foarte frumosi, cu aplicatii multicolore. Sunt acei pantofi pe care pui ochii prima data, desi in fata ta se afla un dulap plin cu incaltaminte. Sunt foarte stralucitori si nu pot ramane neremarcati.
  Daca nu sunteti genul de femei carora se la placa lucrurile stralucitoare, puteti opta pentru pantofi unicolor. In cazul acesta, veti avea de ales intre bleumarin si rosu. Pretul este de 67,50$, redus de la 73,33$.
   Si pentru sezonul acesta, va recomand aceste minunate botine, din piele naturala. Botinele beneficiaza de o reducere de 25% si costa pe site 49,33$.
   Daca cumparati pana pe data de 27 ianuarie 2015, puteti beneficia de 30% daca comanda depaseste 65$ (cod: blockbuster30). Daca comanda depaseste 125$, puteti obtine o reducere de 38$, utilizand codul blockbuster38.

Spring is coming,come and get your amazing Spring look!

ONE BRILLIANT CHOICE FOR YOU!

30% OFF OVER $65  CODE:blockbuster30

38% OFF OVER$125  CODE:blockbuster38

Ends:Jan/27

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu