vineri, 16 ianuarie 2015

Botinele perfecte


  V-am povestit in acest post depre botinele acestea minunate. Atunci cand am scris articolul, ele nu mai erau pe stoc. Dupa cateva zile am observat ca marimea 39 a revenit pe stoc si nu am ratat ocazia. Botinele au venit foarte repede, mai exact a doua zi de cand a fost data comanda. Pe langa botine, am mai primit si un incaltator cadou.

Descrierea produsului realizata de producator:
Stil : Casual
Material exterior : Sintetic
Material interior : Sintetic 
Culori disponibile : Negru 
Inaltime : Peste glezna
Talpa : Toc
Inaltime toc : 7-9 cm



   Dupa cum se poate vedea si in pozele pe care le-am realizat, botinele arata exact ca pe site sau chiar mai bine. Tocul este putin mai gros, oferind o comoditate aparte. As putea sa le port de dimineata pana seara fara sa ma plang de dureri de picioare. Sunt foarte multumita de alegerea facuta. Va recomand cu drag magazinul online www.standard-shoes.ro

Daca aveti blog si va doriti un asemenea cadou, puteti gasi mai multe detalii aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu