joi, 22 ianuarie 2015

Castiga bani cu Sheinside

  De-a lungul timpului, am tot postat pe blog diverse oferte si reduceri oferite de Sheinside. Ei bine, a venit vremea sa ma spun si cum puteti face bani cu acest minunat site. Ce puteti face cu banii? Ii puteti transfera pe card sau ii puteti transforma in puncte, cu ajutorul carora sa faceti comenzi pe site. Eu sunt deja la a patra comanda si nu ma mai pot opri. Sunt o multime de hainute frumoase. Mai jos, puteti vedea si cateva din preferatele mele.




   Cat castigati?
   La fiecare articol aprobat, veti primi in cont 15 dolari. Dupa ce veti strange in cont 50$, Sheinside va transfera banii in contul vostru de paypal. Veti castiga bani si cand cineva va face comanda sau se va inregistra pe site la recomandarea voastra.

  Cum va puteti inscrie in acest program?
  In primul rand, trebuie sa aveti blog. Apoi, va puteti crea un cont aici. In cateva zile veti primi mailul de aprobare, impreuna cu codul de afiliat. Codul de afiliat trebuie adaugat la fiecare link pe care il distribuiti.

   Cum share-uti promotiile?
   Dupa ce veti fi acceptat in program, trebuie sa urmariti care sunt promotiile disponibile. Le gasiti foarte simplu la sectiunea Promotions. In articolul pe care il scrieti, trebuie sa se regaseasca si codul pe care il gasiti la Share Now.  Dupa ce veti adauga articolul pe site (la Submit), articolul va fi aprobat in aproximativ 2-3 zile. In momentul acela, in contul vostru veti gasi 15 dolari. Veti fi anuntati pe mail atunci cand articolul va fi aprobat.


   Dupa cum se poate vedea si in poza de mai sus, am castigat pana in prezent 153, 6$, in aproximativ 3 luni. Primul articol pe care l-am scris pentru Sheinside a fost in octombrie. Imi pare rau ca nu m-am inscris mai devreme, dar niciodata nu e prea tarziu. Va recomand cu drag acest site!


Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu