vineri, 4 decembrie 2015

My wishlist from Wholesalebuying

  Site-ul Wholesalebuying este ultima mea descoperire. Aici am gasit produse la super preturi, dar si multe, multe oferte. Cea mai noua promotie disponibila pe site este cea de Craciun. Este vorba de reduceri de pana la 50%, asa ca profitati de aceasta ocazie. Daca doriti sa va pregatiti asa cum se cuvine pentru Craciun, ati ajuns in cel mai bun loc posibil. Eu deja am pus ochii pe cateva articole pe care mi le doresc pentru aceasta sarbatoare, si nu numai. Astazi voi plasa si prima comanda pe acest site, iar in aproximativ o luna va voi arata ce mi-am cumparat.
  Printre preferatele mele, se numara produsele de mai jos. Am ales sa va arat produse potrivite pentru sezonul in care ne aflam. Daca vreti hainute pentru alt sezon, nu ezitati sa cautati pe site.







Transportul se plateste in functie de greutatea coletului, insa chiar si asa veti achizitiona produsele la preturi foarte bune. 
Sa aveti spor la cumparaturi!

Un comentariu: