duminică, 20 decembrie 2015

Review comanda Dresslink

  Pe 13 noiembrie am plasat a doua comanda pe site-ul Dresslink, iar saptamana aceasta am primit-o. Spre surprinderea mea, comanda a ajuns la posta locala desi a venit din Olanda. Sper ca acest lucru sa nu se schimbe pe viitor.
  Referitor la comanda, aceasta a continut 6 produse. Deoarece un articol nu a fost pe stoc, am fost nevoita sa-l inlocuiesc. In final, mi-am ales doua rochii, un portofel, un lantisor cu pandantiv si doua accesorii pentru par.
  Prima rochie este cea neagra cu alb. Sunt incantata de calitatea materialului si cu siguranta o voi purta des. Mi-am ales marimea L.


  A doua rochie este de asemenea foarte frumoasa, insa este destul de stramta. Am ales marimea XL.

  Portofelul e foarte bine compartimentat, iar culoarea e pe placul meu. A costat doar 2,99 $, asa ca merita din plin banii.



  Ultimele trei articole (lantisorul cu pandantiv si accesoriile pentru par) sunt foarte calitative. Am mai cumparat bijuterii de la ei si am ramas placut surprinsa de calitatea lor.





  Ce parere aveti despre alegerile mele? Care este produsul care va place cel mai mult?

5 comentarii: