miercuri, 8 iunie 2016

De ce sa cumperi de la CNDirect?

   As vrea sa va dau in acest articol cateva din multele motivele pentru care ar trebui sa cumparati macar o data de pe site-ul CNDirect. Eu am primit saptamana trecuta o noua comanda de ei, de care sunt tare incantata. Am ridicat-o de la posta vamala si nu am fost nevoita sa platesc deloc taxe vamale.
   De ce comand de la CNDirect?
1. Deoarece au preturi incredibil de bune. Mi-am achizitionat bluze cu 4$ sau mai putin, ceea ce e aproape imposibil pe alte site-uri. Cerceii sunt in jur de 2$, rochiile in jur de 7,8$..si au oferte mai tot timpul. Chiar si dupa ce se adauga pretul transportului, preturile produselor raman foarte bune.
2. Pe acest site gasiti o diversitate mare de produse. Sunt foarte multe rochii, bluze. tricouri, accesorii..de asemenea, puteti cumpara de aici genti si incaltaminte. E genul de site de pe care puteti lua tot ce visati.
3. Chiar daca comenzile ajung la posta vamala, eu n-am platit niciodata taxe vamale deoarece pe pachet este trecut doar pretul produselor, fara transport.
   Asadar, acum as vrea sa va arat si cele trei produse pe care eu mi le-am luat in ultima comanda. Sunt doua bluze si o pereche de cercei. Toate sunt foarte frumoase si calitative.





Sper sa ca placa ceea ce mi-am comandat. Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu