miercuri, 1 iunie 2016

Wishlist - Zaful

   De curand, am descoperit un alt site foarte fain, si anume Zaful.com. Este un site asemanator cu cele pe care le-ati mai vazut deja pe blogul meu, si pe care intentionez sa plasez prima mea comanda deoarece am pus ochii pe multe lucru frumoase la preturi foarte bune. Transportul este gratuit pentru comenzile ce depasesc 30$, iar acest lucru imi place foarte mult.
    Pe site puteti gasi multe haine, incaltaminte si accesorii..unele mai frumoase decat celelalte. Aici am gasit multe rochii frumoase si nu numai, asa ca v-am facut un mic wishlist.






M-am orientat catre articole perfecte pentru vara, vacanta, mare si tocmai acesta este motivul pentru care am adaugat si un costum de baie in lista. Va doresc spor la cumparaturi si sper sa va placa alegerile mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu