miercuri, 8 iunie 2016

Protejeaza-ti parul cu Loncolor!

  Astazi, vreau sa impartasesc cu voi cateva parere despre niste produse absolut minunate. Este vorba despre doua produse pentru par de la Loncolor. Eu le-am descoperit de curand, insa cu siguranta mi le voi achizitiona mereu de acum inainte. De ce? Pentru ca au dat rezultate pe parul meu si asta mi-a placut.
   Se intampla mai rar ca produsele pt. par pe care le achizitionez sa aiba si efectele prezentate in reclama/ in descrierea de pe ambalaj. De data asta, pot spune ca am avut noroc sau cel putin am ales ceea ce trebuia. Am ales o masca pentru ingrijirea parului si un ulei pentru par. Ambele au ca ingredient principal uleiul de masline. Avand in vedere ca eu imi faceam destul de des masca cu ulei de masline, m-am gandit ca ar fi mult mai simplu sa folosesc produse care sa contina acest ingredient si care sa ma scape de "munca" realizarii mastii.
   Masca contine ulei de masline si proteine din lapte. Eu am aplicat-o la fiecare spalare, pe parul umed si am lasat-o aproximativ 3 minute, dupa care mi-am clatit foarte bine parul. Pe parul meu a avut rezultate foarte bine deoarece acesta a devenit mult mai neted si mai usor de descurcat.


   Uleiul pt. par contine ulei de masline, jojoba, migdale, rozmarin, salvie si samburi de struguri. Am citit pe ambalaj ca se poate utiliza atat inaintea spalarii, cat si dupa. Eu l-am folosit ca pe o masca. Astfel, mi l-am aplicat pe par cu vreo jumatate de ora inainte sa fac baie, dupa care mi-am acoperit parul cu un prosop cald. L-am indepartat apoi prin samponare.


   Mi-a placut faptul ca parul nu a ramas absolut deloc gras si dupa samponare nici n-am mai simtit uleiul. Dupa folosirea acestui produs, parul devine mult mai neted si mai stralucitor. Este foarte util femeilor care folosesc foehnul, placa de par sau ondulatorul. Va ajuta sa scapati de aspectul de par uscat. Vi-l recomand tot dragul!
   Gasiti mai multe detalii despre produse pe site-ul Loncolor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu