duminică, 17 ianuarie 2016

Prima comanda de la CNDirect

  Prima comanda de la CNDirect a ajuns la mine saptamana trecuta. Livrarea a durat cam mult (mai mult de o luna), insa asteptarea a meritat. Am primit doua rochii de care sunt extrem de incantata, un tricou si un portfard. Intreaga comanda a ajuns la suma de 28 de dolari.
  Rochiile sunt marimea L si M, iar tricoul este marimea M. Am ales marimea produselor in functiile de dimensiunile precizate pe site in tabelul fiecarui articol si nu am dat gres. Calitatea produselor este asemanatoare cu cea a produselor Dresslink, Whosalebuying. Eu sunt foarte fericita cu alegerile facute si imi plac mult materialele din care au fost realizate rochiile de mai jos. 





Sper sa va placa produsele alese de mine. 
Va recomand cu drag site-ul CNDirect. Chiar puteti achizitiona produse calitative la preturi extraordinar de bune.

3 comentarii:

  1. Imi plac mult hainutele alese de tine, si mai ales acele rochii. Cred ca o sa plasez o comanda pe acest site.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt un cumparator online am probat multe site-uri dar asta cndirect lasa de dorit,si o spun din ce cauza.....am comandat de vreo 35 euro in jur de vreo 19 produse,deci un pachet de 3kg...am platit direct suma de 68 euro (din care 33 euro era Shipping & Handling) prin paypal.Comanda urma sa fie expediata prin FedEx in termin de 11 zile.La jumatea perioadei primesc email sa confirm plata si continutul coletului la aeroport prin email.Zis si facut,in a 11 zi cand era estimat sa ajunga ma trezesc cu coletul la usa si ma pune sa mai platesc inca 18 euro.Per Total am platit suma de 86 euro.DECI dezamagitor mai bine comandam de pe ebay,sau alt site decat sa am atata pierdere,si complicitate! Sper ca am fost de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta tine de legislatia din tara noastra si de taxele care se platesc pentru comenzile primite din afara Uniunii Europene. Eu n-am avut astfel de neplaceri, din fericire.

      Ștergere