vineri, 15 ianuarie 2016

Review Masca de par de la Kallos

   In sezonul rece, parul are si el de suferit, asa ca trebuie sa-i oferim o ingrijire speciala. Pentru a avea un par frumos si sanatos, trebuie mai ales in sezonul rece sa ne aplicam diverse masti hidratante. Sigur ca le putem face in casa, insa e mult mai simplu sa le achizitionam, mai ales atunci cand nici nu trebuie sa platim o avere pentru ele.
   Astazi, vreau sa va vorbesc despre Placenta - masca pentru par uscat si deteriorat de la Kallos. O folosesc de cativa ani (de cand am descoperit-o) dupa fiecare spalare.
Masca de par

   A fost primul produs cumparat de mine de la Kallos. Nu era o firma atat de cunoscuta in Romania la momentul respectiv. La inceput, am fost destul de sceptica si nu am crezut ca o masca de par poate face minuni. Am achizitionat-o pentru prima data in varianta mica, de 275 ml, fiind atrasa mai mult de pretul pe care il avea. Am crezut ca si efectele mastii asupra parului vor fi direct proportionale cu pretul produsului, insa nu a fost asa, iar rezultatele folosirii acestei masti pe parul meu sunt notabile!
   Am incercat diverse sampoane si balsamuri, dar niciunul nu mi-a hidratat parul asa cum o face aceasta masca. De multe ori, putem fi tentate sa credem ca masca este un produs care poate sa lipseasca din rutina de ingrijire a parului, dar nu este asa.
   Masca de la Kallos contine agenti nutritivi proveniti din extrasul de grau si bambus. Este recomandata pentru parul uscat, despicat. Pe ambalaj, gasiti informatii despre ingredientele produsului si modul de utilizare. Se aplica pe parul umed si trebuie lasata sa actioneze 5-10 minute. Eu aplic o cantitate mai mare pe varfuri, pentru ca ele sunt cele mai afectate in urma folosirii ondulatorului si a foehnului. Evit s-o la radacini pentru a evita ingrasarea rapida a parului.  Masca  are o consistenta cremoasa si  actioneaza foarte repede, fiind potrivita persoanelor grabite (ca mine). Are un miros subtil, placut, care se mentine chiar si dupa uscarea parului.
Masca Kallos


   Dupa folosirea acestei masti, parul devine mult mai matasos si mai lucios. Imi place ca nu se mai incurca si ca poate fi pieptanat cu usurinta. De asemenea, am observat ca varfurile despicate arata mult mai bine si sunt moi la atingere.
   Masca se gaseste intr-un borcan de 275 ml si 800 de ml. In prezent, eu detin varianta de 800 ml, care imi ajunge cateva luni bune.  Masca de la Kallos de 800 ml poate fi achizitionata de pe site-ul Aoro cu doar 16 lei. O recomand cu drag deoarece raportul calitate/pret este excelent.
   Firma Kallos Cosmetics este prezenta pe piata din Ungaria inca din anul 1999. Din catalogul Kallos fac parte multe produse cosmetice de larg consum si produse profesionale de coafura. Produsele au o calitate foarte buna si se gasesc la preturi exceptionale. Eu detin multe produse pentru par de la Kallos: sampoane, masti, seruri pentru varfuri, etc. Prefer aceste produse in detrimentul marcilor mai scumpe, cu rezultate asemanatoare.

Voi ati folosit aceasta placenta de la Kallos? Ce impresie v-a lasat?

7 comentarii: