luni, 11 ianuarie 2016

Primul wishlist de la Newchic

  Buna, fetelor!
  Astazi vreau sa va vorbesc despre un nou site descoperit de curand, si anume Newchic.com . Probabil nu ati mai auzit de el (nu l-am vazut promovat de bloggeritele din Romania).
  La fel ca si celelalte site-uri pe care le-ati mai vazut pe blogul meu, si pe acesta se gasesc produse de imbracaminte, incaltaminte, bijuterii si accesorii. Spre deosebire de altele, aici puteti gasi articole si pentru barbati.
  Mie mi-au atras atentia doua geci de ski, un pulover, precum si o pereche de adidasi. Pentru mai multe articole, nu ezitati sa vizitati site-ul. Sunt produse si preturi pentru toate buzunarele. :)




  In seara aceasta, am plasat si prima mea comanda pe site-ul Newchic. Pot sa va spun ca aceasta contine perechea de adidasi de mai sus, o pereche de tenisi si niste sosete.  Abia astept sa o primesc! 

3 comentarii: