luni, 15 februarie 2016

Comanda de la Newchic

   De curand, am primit primul colet de la Newchic. Mi-am luat o pereche de adidasi, una de tenisi si o pereche de sosete astfel incat sa ajung la suma de 50$.
   Inca de la inceput, produsele de pe acest site mi se pareau calitative, insa nu ma asteptam sa fiu atat de incantata dupa ce le-am primit. Ambele imi vin perfect! Am ales marimea 8 (39) dupa ce am vazut tabelul de marimi. Sosetele sunt foarte calduroase. Au lana in compozitie si cred ca asta spune tot. Au meritat pe deplin cei 2 dolari si ceva. Imi pare rau ca nu pot alege si alte culori ca mi-as fi luat mai multe.
  Produsele au venit frumos ambalate, in cutii. Ma simt foarte bine atunci cand sunt incaltata cu acesti adidasi/tenisi.

Tenisi: Aici
Adidasi: Aici
Sosete: Aici



    Adidasii au talpa ortopedica si sunt perfecti pentru persoanele care au probleme cu picioarele. Sunt foarte comozi.



Va plac alegerile mele?

6 comentarii: