luni, 22 februarie 2016

Un nou wishlist de la Dresslink

    Am fost foarte multumita de calitatea produselor de la Dresslink, motiv pentru care astazi am plasat o noua comanda. Mi-am achizitionat din nou o rochie deoarece imi plac foarte mult rochiile de pe acest site. Exista o mare diversitate a produselor, asa ca aveti de unde alege. Am mai luat doua sutiene (unul nude si unul negru). Intr-o comanda anterioara, mi-am luat acelasi sutien pe culorile alb si rosu. Imi plac mult de tot si m-am gandit sa-mi completez gama de culori.


   Sutienele sunt super! Eu am ales ca si data trecuta - marimea 36B. As vrea sa-mi achizitionez mai mult de pe acest site, insa n-am gasit altceva asemanator la un pret atat de bun.

    Cu putin sub 4$ dolari mi-am achizitionat si un portofel negru. Mi-a placut ca este destul de simplu si este foarte bine compartimentat. 

   Produsele de pe site-ul Dresslink sunt foate ok atata timp cat sunteti atenti la materialele din care sunt confectionate si la marimi. 
Spor la cumparaturi!

3 comentarii: