luni, 22 februarie 2016

Noi alegeri - CNDirect

   Astazi a fost o zi exceptionala pentru shopping deoarece am plasat doua comenzi. Pe langa comanda despre care v-am spus in articolul urmator, am mai luat niste haine dragute si de la CNDirect. De data aceasta, nu sunt pentru mine, ci pentru fiica mea.
   Si-a dorit o rochie office, o camasa alba din bumbac si un cardboard pe care sa punem toate perechile de cercei luate de pe site-urile straine.
   Rochia este perfecta pentru serviciu sau scoala. Am ales marimea M si sper sa nu fi dat gres. Rochia este la reducere, iar acum costa doar 6,67$. Daca va place, profitati cat mai repede de oferta.

   Am ales aceasta camasa dupa ce am vazut ca este facuta din bumbac. Arata foarte bine in pozele de pe site si sper sa fie la fel si in realitate. 


   Ultimul, dar nu si cel din urma este cardboardul pentru cercei. Din cate am citit pe site, se pot pune pe el 24 de perechi de cercei.


   Sunt foarte multumita de alegerile facute si astept cu nerabdare sa primesc produsele si sa va arat poze cu fiecare in parte. 


4 comentarii: