miercuri, 3 februarie 2016

Noi produse de la Dresslink

   Ieri am ridicat coletul primit de la Dresslink de la posta vamala, asa ca astazi m-am gandit sa va arat produsele din acest colet. Asa cum v-am mai povestit in articolul facut la plasarea comenzii, am optat pentru un trening, o caciula, doua sutiene si un suport care are rolul de a indrepta spatele. Toate acestea au costat putin peste 27 de dolari (incluzand si transportul).
  Treningul este potrivit pentru anotimpul acesta. Tine cald si asta imi place. Arata exact ca in pozele de pe site. Am ales marimea L si imi vine perfect.

   Pe caciula am dat mai putin de 2 dolari deoarece am gasit-o la oferta. Am sperat sa fie un alb imaculat, insa culoarea este mai mult spre galben, insa e frumoasa si asa. 

   Am riscat cumparand si doua sutiene. Am avut multe emotii in legatura cu marimile. Am ales cea mai mare marime disponibila pe site, adica 36B si pot confirma ca marimile se potrivesc. Cred ca in comanda viitoare o sa iau si variantele pe nude si negru.

  Ultimul produs este suportul care are rolul de a corecta pozitia spatelui, Isi face cat de cat treaba in sensul ca ma obliga sa pastrez pozitia corpului mai dreapta decat in mod obisnuit, insa era loc de mai bine. 

Ce parere aveti despre produsele alese de mine?

Un comentariu: