joi, 18 februarie 2016

O noua comanda - CNDirect

   Ultima comanda de la CNDirect a ajuns la mine saptamana trecuta si a fost alcatuita dintr-o rochie si o pereche de cercei. Astazi a fost o zi calduroasa si m-am gandit ca ar fi bine s-o scot la pozat. :D
   Rochia este marimea L si a costat aproximativ 14 dolari. Este realizata dintr-un material foarte bun si este frumos lucrata. Dintre toate rochiile primite de la CNDirect, aceasta este preferata mea.
   Materialul este grosut, asa ca rochia este potrivita pentru iarna sau pentru zilele friguroase de primavara/ toamna. Imi plac foarte mult detalii din piele ecologica de la nivelul gatului si de la buzunare.
   Va sugerez sa aveti grija atunci cand va alegeti marimea de pe site deoarece rochia nu este deloc elastica.


   Cerceii sunt de asemenea foarte frumosi, Am o mica colectie de cercei de pe siteurile chinezesti Dresslink si CNDirect si intentionez sa o tot maresc. Preturile sunt foarte mici (mai putin de 2 dolari), iar calitatea lor este foarte buna. In curand, sper sa reusesc sa imi iau si un suport pentru toti cercei cumparati de la ei.

Cu vi se pare ultima comanda primita de la CNDirect?

2 comentarii:

  1. Superba rochia, aratati foarte bine imbracata in ea si cerceii sunt foarte draguti. Sa le purtati sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumoasa tare rochia! Cred ca o s-o achizitionez si eu.

    RăspundețiȘtergere